Kadın ve Evlilik / Prof.Dr. Faruk Beşer

Gündelik hayatla dini bilgileri buluşturan kesinlikle sıkmayan ,akıcı ve bilgilendirici bir kitap.Annelikten eşliğe ve çocuk yetiştirilmesine kadar çoğu gündelik konularla ilgili görüşleri var yazarın ,ben severek okudum size de tavsiye ederim ,huzur veren bir kitap

Alıntılarım:

Kadın ve Evlilik / Prof.Dr. Faruk Beşer” üzerine 3 yorum

  1. bu arada yazımınızı bir hayli geliştirmişsiniz, derli toplu, sıkmadan yapılan bir anlatım var. alıntıları eklemeyi ihmal etmemenizi öneririm. bende ekleyeuim artık.

    1. evet alıntılar aslında çok önemli ama o sıralar fırsatım olmamıştı ..bende alıntı yapmayı çok seviyorum özellikle öyle bir bölüm oluşturacağım yorumlamamı beğendiğinize çok sevindim böyle arkadaşlardan övgü gelince nasıl seviniyorum anlatamam

  2. güzel bir tanıtım yazısı, alıntıları bu şekilde ekleme fikri güzel olmuş, bende düşüneyim 🙂 yani kitabı okuyabileceğimi düşündüm mesela. alıntıladığınız parağraflar dolu bir kitaptan alındığı hissi veriyor.

Bir Cevap Yazın

