Namaz Dirilişe Çağrı / Ahmet Bulut

Arkadaşım Memnune’nin hediyesiydi bana hastalık dönemimde sağolsun bana bir sürü kitap alıp hediye etmişti çünkü hiçbir yere çıkamıyor sadece yatıyordum.Arkadaşlarım da sağolsunlar bana kitap hediye ediyorlardı.

Bu kitap için bunu oku namaza başlayacaksın demişti dediği de oldu gerçi bir farkla ben başlamaya karar verdim ve başlar başlamaz da elime aldım ve hemen okumaya başladım ,her namazdan sonra bir bölüm okudum ve beni çok rahatlattığına ve namazı anlamama vesile olduğunu düşünüyorum.

Kesinlikle tavsiyemdir mutlaka alınıp okunması gerektiğine inanıyorum insanı sıkmıyor aksine kalbinizi ısındıran bir kitap

Namaz Dirilişe Çağrı / Ahmet Bulut” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

