Anket yaptık :)

Merhaba arkadaşlar biz şöyle düşündük muhammetaksoyblogla tanıtıcı sorular soralım dedik onun bana sorduğu soruları epey beklettim kendisi kusuruma bakmasın

Blog fikri nasıl ortaya çıktı

blog fikri blogları okuyunca bende yazmalıyım dedim ve o şekilde başladım ilk tabi ki kitap yorumlama ile başladı kitap yorumlarını okurken ben neden yazmıyorum dedim

Sevdiğiniz yazarlar kimler, ilk beş veya on tanesini sıralayın desek aklınıza gelen

sabahattin ali

albert camus

wirginia woolf

reşat nuri güntekin

necip fazıl kısakürek

elbette daha vardır da ilk aklıma gelenler bu şekilde

En sevdiğiniz kitap, en sevdiğiniz yazar, bir cümle, bir alıntı

En sevdiğim kitap kürk mantolu madonna

en sevdiğim yazar Sabahattin Ali

Alıntı:

insanlar birbirlerini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için ,bu zahmetli işe teşebbüs etmektense,körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar

Günleriniz nasıl geçer, okuyarak mı iş güç vs veya hastane, yani kısaca özele girmeden bir gününüzü yazabilir misiniz

Genelde sabah güzel bir kahvaltı sonrası ev işlerim ve kalan vakitlerimde kitap okuyorum ya da dışarıda çok görmek istediğim bir yere gidiyorum 3 ayda bir de hastane kontrollerim kanser taramam var…o olduğunda genelde günlerim dinlenerek ve kitap okuyarak geçiyor

Yazmak eylemini tarif eder misiniz, sizdeki karşılığı nedir

Bende yazmak eylemini anlatmam için herhalde bu sayfa yetmez,yazmak benim için yaşam gibi birşey.Nasıl anlatsam sözle bazen kendimi ifade edemediğimi hissederim bir şikayetim varsa dahi onu sözle gidip şikayet etmektense güzel bir dille dilekçe ile ya da yazı ile şikayet etmeyi seçerim ve hep de iyi sonuçlar almışımdır hitabetimin değil ancak yazımın kuvvetli olduğuna inanıyorum kendimi bildim bileli yazmayı seviyorum beni gerçek manada rahatlatıyor yazmak ,ajandalarım vardır bazen deneme bazen şiir bazen de aklıma ne estiyse bir günümü ya da önemli bir olay olmuşsa ya da sıkılmışsam ,sevinmişsem muhakkak yazarım

Kaç yıldır blog yazıyorsunuz, yazmaya daha önce mi başladınız

yazmaya çok önce başladım blog olarak da sanıyorum 3 yıldır yazıyorum

Blogla alakalı aklınızda ileride neler yapmak var, veya neler yapmak isterdiniz

blogumun bol okunması benim için hiç önemli değildir mesela,benim hedefim blogumla alakalı yazılarımın sevilip özellikle yazılarımı takip için bloguma bakılmasıdır.

Ülkemizdeki kitap okuma kültürü hakkında diyecekleriniz nelerdir, blog kültürü hakkında demek istedikleriniz var mı

kitap okuma kültürü dersek farklı yorumlayabilirim ancak kitap okumayı dersek kaba taslak ifade edersemkitap okumanın sadece hit kitapları merak edip okumadan ibaret olduğunu görüyorum halbuki ben kıyıda köşede bilinmemiş ve keşfedilmeyi bekleyen kitapları daha çok severim ,elime alırım okurum beğenmezsem asla kendimi zorlamam eğer okunası varsa gayret ederim ama bu şekilde ben daha çok yazar ve daha çok kitap keşfettiğime inanıyorum elbette gündemde olan kitapları da alıyorum ama onları konularına ve tanıtımlarına bakarak seçiyorum yani hımm ahmet fatma beğenmiş bende alcam diye asla kitap seçmem günümüzde malesef bu şekilde bir düzen var kitaptan çıkarılan dersin de yetersiz olduğunu görüyorum kitap sırf okunmak olsun diye de okunmaz kanaatimce.

Anket yaptık :)” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

