Kitap Zamanı kitap eki

ben bu eki seviyorum bana göre en dolu kitap eklerinden biri
bugünde böyle geçti elhamdülillah
Kitap Zamanı kitap eki” üzerine 9 yorum

  1. Ve bundan gocunmuyorum. Başka bir gazeteye de laf atmıyorum. Yeni şafaktan da ibrahim tenekeci gibi kaliteli yazarları takip etmeye çalışıyorum. Bence toptancı tutum çok yanlış.

    1. zaman okumuyorum kitap ekini okuyorum normalde binamıza ucretsiz geliyor zaman gazetesi.Eskiden okurdum gazete ama şimdi hiçbir gazeteyi okumuyorum internetten haberleri takip ediyorum

        1. doğrudur ,elbetteki görüşler farklıdır.ben hiçbir yanı hiçbir görüşü tutmam ,sevmem ,ne politika olarak ne de dini cemaatler olarak herhangi biryere bağlı olmayı uygun görmüyorum ,sadece kendim ve düşüncelerimdir benim için aslolan o sebepledir ki hayatımda sadece bir iki kere oy kullandım 🙂 oy kullanmaya da gitmem ben

          1. Arada bir Peygember Efendimizin hayatını oku madem kitap2013 diye blog yapmışsın… Belki bir şeyler öğrenip feyz alıp harekete geçersin !! Allah sana da bana da hidayet etsin Kardeşim 🙂

            1. insanların ne okuyup ne okumadıklarını bilmeden yargılama yapmak ne kolay ,asıl bence sizin okumaya ihtiyacınız var ben elhamdülillah zaten kendi üzerime düşeni yapıyorum ne yaşantımı ne fikrimi ne de zikrimi bilmeyen birinin bu şekilde konuşması bana göre çok abes.Allah herkese hidayet versin çok üzüldüm bu şekilde yazmadan evvel kırk kere düşünmüş olmalısınız bir insan hakkında bu kadar kesin yargıya varmadan evvel feyze ihtiyacı olanın kim olduğunu Allah bilir.lütfen tanımadan etmeden de blogum yorum da bulunmayın

Bir Cevap Yazın

