Mevlana ve Şems’ten

Güzel hoş ve başlangıç seviyesinde bir kitap.Mevlana hakkında bir şeyler öğrenmek isteyenler için belki başlangıç niteliğinde sıkmayan bir kitap olabilir.Bir roman değil hoş hikayeler içeren bir kitap
Acımasız davranamıcam gene de okumak isteyen daha az kitap okumuş arkadaşlar için tavsiye edebilirim.Ama çok fazla okuyan kişilere biraz sığ kalabilir.
Bunun haricinde ne olursan ol gel sözü de bir arkadaşımında farkettiği konuşmamızda geçirdiğimiz gibi mevlananın gibi yazılmış Bu söz mevlanaya atfedilen şiirdir halbuki.
Yani bu da tabi insanın bilgilerden tereddüt duymasına sebep olmuyor değil fakar onun haricinde bir hata yakalamadım 🙂 bildiğimce tabi ki.
Yazara yine de emek verdiği için teşekkürler bu kadar baskı yapmasının da vardır muhakkak sebebi…
Gerçi fazlaca okuduğum için bir süre artık mevlana ve şems ile alakalı kitap okumayı düşünmüyorum
Sevgilerimle….
Reklamlar

Mevlana ve Şems’ten” üzerine 2 yorum

  1. Mevlana ve yunus bu toprakların yetiştirdiği hoşgörüyü temsil eden, hoşgörüyü anlatan derin insanlar. Bende mesnevi üçüncü ciltteyim, ara ara okuyorum telefondan. Aslında anlamadığım bisürü yer oluyo, keşke şerhli okusam diyorum. Oda biraz pahalı, bi şerhli mesnevi var bildiğim kadarıyla on ciltlik. Yani bu güzel insanların adamakıllı eserlerine ulaşmak zor malesef ülkemizde.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s