Yeni Kitaplar

instagramda @dortkafadarindolabi adlı kullanıcıyı görür görmez kitaplara bayıldım aslında giysi satıyorlar ama ben kitapları görünce dedim ki hemen alıyorum bütün bu kitaplar sadece 30 tl.

Herşeyden evvel kalbi pırlanta gibi ve insan gibi bir bayanla tanıştım ,bu ara nedense hep öğretmenler giriyor hayatıma ve hayırlı insanlarla karşılaştırıyor mevlam beni hamdolsun

ben alışverişden ziyade alışveriş yaptığım bayanın özverisi ve insanlığından memnun kaldım

Burdan da okursa ona saygılarımı sunuyorum

Öğretmenler bizim temel taşımızdır bir insanlık öğretmenler sayesinde gelişir ve yücelir.

bu cicilerim de cuma süprizi oldu .Te Şırnaktan geldiler,öyle mutlu oldum ki hepsini beğenerek aldım

yanında iki tane de fazladan hediye eklemiş heleki en alttaki kitap onun kütüphanesinin en özeliymiş ve benimle paylaşmış içine de not düşmüş bundan kıymetli birşey mi var ?

Yeni Kitaplar” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

