Hayat Güzeldir / Mustafa Kutlu

Hayat Güzeldir / Mustafa Kutlu

İlk kez Mustafa Kutlu okuyorum,dil olarak basit,sade ve anlaşılır .
Anlatım olarak betimlemeler fazla yok ancak yinede duyguyu hissettirebilen bir anlatımı var
Kahramanlar hayatın en dibinden en içinden senden bizden biri gibi sanki
Hikayeler biraz

kısa kalmış doyamıyorsunuz bu kitapta ama belki diğer kitapları o şekilde değildir

Bilemiyorum…
Aynı zamanda dış kapağındaki gelincikler en sevdiğim çiçeklerden biridir ki bayıldım kapağına
Hayat güzeldir başlığı da almam da etkili oldu itiraf etmeliyim
Ne denebilir ki okuyun derim benim çok hoşuma gitti ,bazı hikayelerin vasat kaldığını düşünsem de kitap genel olarak güzel 5 üzerinden 4 veriyorum puan olarak…
Bana öğrettikleri derseniz hangi birini sayacağımı bilemem ama Allah bes ! i öğrettiği kesindir
araştırma yaptıran bilmediğimi öğreten kitapları seviyorum ki o yüzden de kitap okumak çok değerli
Allah bes,baki heves diye de bir söz varmış onu da öğrendim
sizde bakın derim…
Karga adlı hikaye tam benlikti zira kargalara bayılırım ilginç gelebilir ama kargalar benim için güzel bir kuşturlar ,zira çok akıllı olduklarını düşünürüm ve onlara öyle kıymet veririm hayvanında akıllısı olur mu demeyin hikayeyi okuyun ve görün o kargayı 😀 😀 belki sizinde hikayedeki gibi fikriniz değişiverir kim bilir?
sevgilerimle…
Hayat Güzeldir / Mustafa Kutlu” üzerine 4 yorum

  1. Internetten bulabildigime gore o soz sultan 2.Ahmed tarafindan Sultanahmet Cami’si acisilinda soylenmis ve tamami soyleymis, “masiva’dan el cekub mahlukdan ummidi kes, virdin olsun her nefes Allah bes, baki heves”. Yani, “geri kalan yaratilmislarla zaman kaybetme, sana Allah yeterlidir”, manasinda bir tasavvuf cumlesi.
    Tesekkur ederim bu arastirmaya vesile oldugunuz icin. Oyku yazan biri olarak kitap okumayi sevenlerle tanismaktan keyif aliyorum. Edebiyat ustune daha fazla paylasimda bulunmak amaciyla iletisim bilgilerinizi iletir veya benimle kontak kurarsaniz sevinirim. Hatta incelemeye zaman ayirirsaniz size son kitabimdan bir adet yollamayi da isterim. Selam ve sevgilerimle, Murad Ertaylan

    1. elbette disikurt44@gmail adresine yollayabilirsiniz…güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkürler eskisi kadar çok kitap okuyamıyorum ama bilgilenmek güzel bende birilerinden çok şey öğreniyorum .öykü yazabilmek isterdim

Bir Cevap Yazın

