Gemilerde Talim Var- Tiyatro

Gemilerde Talim Var- Tiyatro

Bu aralar fazla sesim çıkmıyor biliyorum bloguma çok yazacak şeyler var ama her işi bir arada yapmaya kalkınca hepsini yaparken birde bloga yazı girmek çok zorlaşıyor haliyle bu da hafta içerisinde gittiğim harika bir oyundu
Eğer denk gelirse İstanbul Kültür sanat etkinlikleri nisan ayı kataloguna ulaşın oyun un adı Gemilerde Talim Var eğlendirici bol gülmeceli bir oyundu
Özellikle bana Şabanın süt kardeş filmini hatırlattı bazı yerler 🙂
Gemilerde Talim Var- Tiyatro” üzerine 4 yorum

    1. aynen…..belediyede ücretsizlere katılabilirsiniz bultenler oluyor onlardan edinirseniz çok iyi oluyor ben kendimi sabahtan ayarlıyorum genelde akşam oluyor oyunlar

    1. teşekkür ederim gittiğim tiyatrolar hakkında bilgi vermek hoşuma gidiyor çünkü bu tiyatrolar belediyelerde oynuyor genelde gezici oluyorlar ve pogramları belli oluyor belediyelerden kültür sanat etkinlik broşuru alınabilir aslında elimde istanbul geneli broşür var fotoğraflarını eklemek istiyorum en kısa zamanda ilçe olarak gidebilenler gitmeliler bence tiyatronun tadı başka muhakkak yaşanmalı o ortam

Bir Cevap Yazın

