Penguen Kaldırıcısı

Çelebi kaptanın blogunda okuduğum hoş bir paylaşımdı kendisine teşekkürler çok farklıydı cidden nerdeymiş burası merak ettim bulursa haber vermesini rica ediyorum

Gelelim konuya şöyle ki penguen kaldırıcısı diye bir meslek varmış.Ben ilk kez duydum .Demek ki ihtiyaçtan doğan meslek dalları işte.

Kutuplara yakın bir yerde havaalanı açılmış. O bölgede penguenler yaşıyor…Ve uçakların her kalkış yaptığı anda penguenler uçağı izlemek için kafalarını yukarıya kaldırıp yükselen uçağa bakıyorlar. Fakat penguenin doğasında yukarıya bakmak yoktur, o yüzden bir müddet kafaları yukarıda tuttukları zaman hepsi arkaya düşüyor:) Oluşan bu durumu engellemek için havaalanı insanları görevlendirdi ve bu bir meslek haline geldi: “penguen kaldırıcısı” mesleği! Şaka değil, gerçektir… Çok tatlı…

Penguen Kaldırıcısı” üzerine bir yorum

  1. Paylaşımınızdan dolayı çok teşekkür ederim . Bende böyle bir meslek olduğunu bilmiyordum. Taki piyano sanatçımız Anjelika AKBAR bana bu konuyu bahsedinceye kadar. 🙂 hayat öğrendikce anlam kazanıyor. sevgi ve selamlarımla

Bir Cevap Yazın

