Yaşamak ve Anlamlandırdıklarım

Yaşamayı seviyorum,

bundan sonraki hayat felsefem diren,hayatta kal ve benliğini sev ,

herkesin kendini sevmesini diliyorum ama bencilce bir duygu ile değil olması gereken sadece yeterince özgüven .şımarıklık fazladan bencillik ve ego değil

İnsan isterse kendi kendinin doktoru olabiliyor ,sadece biz insanlar olarak tüm olumsuzlukları nedenlerin arkasına saklıyoruz şunu yaptım çünkü ….. bu oldu çünkü bundan…..böyle oldu çünkü…..hep bir bahanemiz var her şeye ,halbuki bahanesiz insan yaşadıklarından ve yaptıklarından sorumlu olmayı öğrenirse dünya bence daha yaşanılır olacak

gerçi bana her türlü hayat güzel ,ben seviyorum mevlamı ve bana gelecek herşeyi o verdiğine göre kulunu mağdur etmez bilirim hiçbir şey sebepsiz değildir.İyi bireyler olmak için baş koşul kadere iman ve iman gücüdür.Onu geliştirirsek her şey düzelecek inanan insanın vicdanı da olur ,biraz da akıllıysa düşünür ,yaşanılan her şeyi düşünmek için bir akıl ve hissetmek içinde kalp vermişse Mevlam gerisi boş

bunları niye yazdım onuda bilemiyorum ama sadece hissetiklerim ve gördüklerimden çıkardığım sonuçlarla birşeyler karalama isteği işte bir iç döküşlerden biri daha 😀

verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim

Bir Cevap Yazın

