Bir silgi Bir Kalem

http://www.birsilgibirkalem.org/   link bu arkadaşlar simdi gelelim düşündüklerime ve sadede ;

http://www.birsilgibirkalem.org/profil/yeni-kayit/    yeni kayıt

Benim uzun zamandır takip ettiğim ve birilerine yardım edebilme mutlulugunu bir kere yaşayabildiğim ve blogumu okuyan herkesin en azından kalem defter yollayabilecek düzeyde olduğunu düşündüğüm için ihtiyacı olan bu miniklere yardım edebilmesini diliyorum,Belki vesile olurum kesinlikle site güvenilir kayıt oluyor okulu seçiyorsunuz isterseniz ilgili kişiyi arayabilirsiniz ,yollanacak adresi belirler ve yollarsınız yardımınızı

tüm gençlerimiz okusun ardımızda okuyan düşünen ve sorgulayan adam gibi adamlar bırakalım ,giderek kötüleşen ve cahilleşen bir dünyada yaşadığımızı düşünüyorum belki her imkan artmış olabilir aynı ölçüde araştırma ve okuma azalmış ve yetişen nesil saygı ve sevgiden yoksun yetişiyor ,

Ben her gönlü geniş insanın yardım edebileceğine inanıyorum

yardıma ihtiyacı olan bir okulmuzun bilgilerini paylaşıyorum arkadaşlar bunun gibi bir sürü var okulumuz ihtiyacı olan ;

Öncelikler selamün aleyküm. Öğrencilerimin okuma yazmayı daha düzenli ve anlamlı kılmaları için 1. SINIF BASİT RESİMLİ VE HARF HARF OKUMA YAZMA HİKAYELERİNE İHTİYACIM VAR. Bulunduğum çevre maddi imkanlardan yoksun olduğu için ve okuma yazmaları düzensiz olduğu için bu istek aklıma geldi ve istemiş bulundum. Niğdeli hemşehrilerimizin yardımlarını bekliyorum. 20 tane öğrencim var ve 1. sınıf öğretmeniyim. Herkese şimdiden teşekkür ederim. Yardımlarınızı beklerim inşallah. Allaha emanet olasınız…

  • Okul

    Bozköy Ahmet Nazmi Filibeli İlkokulu / Niğde

    Okulun Sayfasına Git

  • Açık Adres

    Bozköy Kasabası
    Çiftlik / Niğde

  • İletişim Bilgileri

    Okul Yetkilisi

    SALİH ÖNCEL

    Web adresi

    http://filibeli51.meb.k12.tr/

    İletişim E-posta Adresi

    nidelimm@hotmail.com

    İletişim Telefonu

    03884155182

    • Gülşah-Umut Dağkıran10 adet

      “Cocuklarımıza başarılar dileriz.. Sevgilerimizle”

      Bozköy Ahmet Nazmi Filibeli İlkokulu (SALİH ÖNCEL)Teşekkür Mektubu

      “Sayın Gülşah-Umut, gönderdiğiniz testleri öğrencilerime verdim. Ve hepsi öyle sevindi ki zaten resimden de görüyorsunuz. Öğrencilerim ve kendi adıma sizlere ve sizin gibi değerli bağışçı kardeşlerime çok ama çok teşekkür ediyorum. Allah sizlerden razı olsun inşallah. Öğrencilerimin selamları var. Tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum. Allaha emanet olsun. Selametle kalın.”

    • Eldan SARIBOĞA5 adet

      “Onlar okusun vatanına milletine hayırlı evlatlar olsunlar bu bize yeter .Sevgilerimle”

      Bozköy Ahmet Nazmi Filibeli İlkokulu (SALİH ÖNCEL)Teşekkür Mektubu

      “Sayın çok kıymetli ve değerli Eldan Hanım, öncelikle isteğimi görüp yardım talebinde bulunduğunuz için öğrencilerim ve kendi adım çok ama çok teşekkür ederim. Gönderdiğinz 5 adet test kitabını başarılı olan 5 öğrencime karne hediyesi olarak verdim. Çok mutlu oldular. Rabbim de inşallah sizleri mutlu eder. Allah razı olsun derim. Selametle kalın. Çok Teşekkürler….”

Bir Cevap Yazın

