Agatha Christie – Cinayet Reçetesi

Agatha Christie – Cinayet Reçetesi

Cinayet Reçetesi (The Moving Finger)

Altın Kitaplar 

1976, İstanbul

190 Sayfa

Çeviri: Gönül Suveren 

Kapagı gibi kendisi de çok güzel bir kitaptı.Mss Marple oldugu bir kitap agatha okuyanlar bilirler ama Marpla romanın sonlarında ortaya çıkıyor bu beni daha çok heyecanlandırdı .Sonuna kadar merak ve ilgiyle okuyorsunuz

Katili tam tahmin ettim derken kafa karıştırıcı birşeyler  devreye giriyor ve bütün tahminlerim alt üst oluyor.

Tabi ki bu bana acayip zevk veriyor okurken.Tüm agatha severlerin kesinlikle alıp okuması gereken bir roman.

Bayılarak hatta sonu gelmesin diye sindirerek okudugum heyecan dolu bir roman.

Kitabın yeni baskısı bildiğim kadarıyla yok. Kütüphaneden edindim ben

Henüz izlemediğim film uyarlaması da burda

Buraya tıklayınız

Bir Cevap Yazın

