Bir Onkoloji Günlüğü

Neler hissettiğimi yazmak gibi bir çaba içine girmeyeceğim tabiki

Kafamda bunca deli soru ve delilik varken heralde bir kemoterapili hasta olarak oturupda dert yanacak değilim

Başıma gelen herşeyin bir sınav olduğunu biliyorum ve bana yardım eden kuvvetin Allah inancı ve teslimiyet olduğunu söyleyebilirim

Hamdolsun çok zor zamanları geride bıraktım şimdi önümde baya yokus bir dönem var belki iki ay veya daha uzunda olabilir bilemiyorum

Tek istediğim iyi olmak ve eşimle hayatımda gezmediğim görmek istediğim yerleri gezip görmek ve fotoğraflamak tabi bunun için birde fotoğraf makinesine ihtiyacım olacak

Gel gelelim sadede ışın alcakmışız ya paşalarım doktorlarım öyle diyorlar ,ne mi olacakmış yaşamam karşılığında anne olabilme yeteneğim alınacakmış benden

Ne ala mualla gelsin bakalım geldiği gibi varsın gelsin Mevlam varsa sıkıntı yok her gelen nasılsa ondan gelmiyormu ?istese anne olamaz mıyım ?

olamazsam bunu yazan kim kaderime?

o yüzden no problema alsınlar anneliğimi ,dürtülerimi duygularımı ve yardım etme sevme ve sevilme duygularımı da söküp alamazlar ya…

Tek dileğim iyileşmek,Allaha kul olabilmek ve çocukların olduğu veya ihtiyacı olduğunda birilerine yardım etmek etmek etmek sonsuza kadar kendimi çocuklara insanlara ve hayır işlerine adamak,

bu hastalıkla gelen birşey olmadı bende oldum olası böyleydim özellikle çocuk esirgeme çok arzuladığım bir yer

nasip…son söz

Bir Cevap Yazın

